Kostnader för säsongen 2020
Publicerad: 08.01.2020 00.00

Kostnader för säsongen 2020

Info:

• Verksamhetsavgiften för en spelare i oldboysen säsongen 2020 är 125 €.
  • Avgiften betalas i 2 rater. Den första på 65 € förfaller ca 31.1 och den andra på 60 € den 31.7. Fakturorna kommer till dig via jopox.
  • Alla betalar sin licens själv. Licensen torde kosta 45 €. Du ska köpa din licens själv via www.palloliitto.fi och pelipaikka. Kolla instruktioner här: https://www.palloliitto.fi/nain-uusit-pelipassin. Det här brådskar ju inte men MÅSTE göras innan första seriematchen.
  • Försäkringar är förstås frivilligt. Försäkring kan du köpa i samband med licensen eller via ditt eget försäkringsbolag.
  • Målsättningen är att vi med sponsorpengar ska kunna sponsorera en del av den andra raten för varje spelare. Hur det går med den saken kan vi meddela först senare i vår.
  • Om du tänker spela även i EIF tvåan är din verksamhetsvgift 165 € men då betalar du givetvis ingenting för deltagande i oldboysen.

Ytterligare information om verksamhetsvagiften och vad allt föreningen använder den till hittar du i vår materialbank där föreningens dokument finns att läsa.

ALLA MED!

Klubbens senaste