Extra sommarträningar 2020 - Ylimääräiset kesätreenit 2020
Publicerad: 25.06.2020 00.00

Extra sommarträningar 2020 - Ylimääräiset kesätreenit 2020

Vi ordnar extra sommarträningar åt våra juniorer under julimånaden. Träningarna är ämnade åt såväl utespelare som målvakter. Alla träningar är avgiftsfria. Vi har begränsat antal platser och platserna reserveras i den ordning man anmäler sig. Även om max. antalet inte skulle uppnås, så kan grupperna starta. Detta betyder dock att vi eventuellt slår ihop vissa grupper. På grund av begränsade antalet platser, så är anmälan bindande (enstaka frånvaron är ok). Träningarna leds av Bruno Vivas, Yann Fillon och Jiri Koski. Om man av någon orsak inte kan delta, bör man anmäla om saken åt Jens Mattfolk (040 5510023, mattfolkjens@gmail.com).

Järjestämme kesätreenit seuramme junioreille heinäkuun aikana. Treenit ovat tarkoitettu maalivahdeille ja kenttäpelaajille. Kaikki treenit ovat ilmaisia. Meillä on rajoitettu määrä paikkoja ja paikat varataan ilmoittautumisjärjestyksessä. Vaikka ryhmäkoot eivät täyttyisi, niin treenit voidaan kuitenkin järjestää. Tämä tosin tarkoittaa sitä, että ryhmiä mahdollisesti voidaan yhdistellä. Rajoitetun määrän takia, niin ilmoittautuminen on sitova (yksittäiset poissaolot ok). Valmentajina toimivat Bruno Vivas, Yann Fillon ja Jiri Koski. Jos jostain syystä ei pysty osallistumaan, niin asiasta tulee ilmoittaa viipymättä Jens Mattfolk (040 5510023, mattfolkjens@gmail.com).

Tidtabellerna för träningarna / Treenien aikataulut: