Lojo Cup 2020
Publicerad: 04.09.2020 00.00

Lojo Cup 2020

I dessa konstiga tider blev alla vårens och sommarens turneringar inhiberade, men så kom äntligen Lojo Cup som spelades 29-30.8. Vi deltog med två lag. Ena halvan av vårt gäng spelade fyra matcher på lördagen och den andra halvan av gänget spelade fem matcher på söndagen. På lördagen fick spelarna vara med om både regn och sol, medan söndagens matcher spelades i regn. Trots att vädergudarna inte visade sina bästa sidor riktigt hela helgen, var våra spelare glada och nöjda med att få spela flera matcher. Kämparglöden kom fram hos varje spelare under matcherna och så fort pauserna kom så kom vi-andan fram och många glada skratt och rop hördes. Detta är något som både liten och stor kommer ihåg länge! Vi väntar redan på vår nästa turnering, som är Kodin Tavaratalo Cup i Karis 4.10.

Klubbens senaste
Inga Nyheter