Fotbollsskolan lockade många! Futiskoulu kiinnostaa!
Publicerad: 27.05.2020 00:00

Fotbollsskolan lockade många! Futiskoulu kiinnostaa!

ALLA ANMÄLDA RYMS MED I FOTBOLLSSKOLANS FÖRSTA VECKA! KAIKKI ILMOITTAUTUNEET MAHTUVAT FUTISKOULUN ENSIMMÄISELLE VIIKOLLE MUKAAN!

Vi öppnar anmälningen till fotbollsskolans andra vecka (3-7.8) igen 5.6! Ilmoittatuminen futiskoulun toiselle viikolle (3-7.8) on mahdollista 5.6 alkaen!

Antalet anmälningar till fotbollsskolans första vecka överraskade oss, på ett positivt sätt, med beaktande av de rådande omständigheterna. Vi var därför tvungna att ändra på grupperna och tiderna så att pojkar födda 2010 tränar på eftermiddagen istället för på förmiddagen. Detta har de berörda fått e-post om.

För att göra fotbollsskolan till ett tryggt evenemang för samtliga så kommer vi att skicka VIKTIG information om instruktioner inför fotbollsskolan, mejlet kommer senast på söndag kväll.

Som ledare under fotbollsskolan fungerar:

Bruno Vivas (ansvarig tränare och stöder alla andra tränare, drar själv gruppen för de äldsta juniorerna på eftermiddagen)

Simon Lindholm

Adrian Funck #kesäduuniOPnpiikkiin

Sofie Lindgren

Liam Fagerström

Ellen Sandbacka och Castor Westerholm deltar som hjälpledare under förmiddagen

På grund av restriktionerna om deltagarmängd kan inte föräldrarna stanna på planen för att följa med fotbollsskola. På läktaren är det tillåtet men vi rekommenderar att föräldrarna uträttar andra ärenden under den här tiden.

Ilmoittatumisten lukumäärä futiskoulun ensimmäiselle viikolle yllätti meidät, positiivisella tavalla, olosuhteet huomioon ottaen. Tämä takia meidän oli siirrettävä ryhmiä ja aikoja siten, että vuonna 2010 syntyneet pojat harjoittelevat iltapäivällä eikä aamulla. Tätä koskeville on lähetetty sähköpostia.

Jotta futsikoulusta tulisi turvallinen tapahtuma kaikille, lähetämme TÄRKEÄÄ tidetoa futiskoulun ohjeista sähköpositse tuleva tieto lähetetään viimeistään sunnuntaina illalla.

Futiskoulua vetää tänä vuonna:

Bruno Vivas (vastaava valmentaja joka tukee muita ohjaajia, vetää itse iltäpäivän ryhmää missä 2006-2007 syntyneitä osallistujia)

Simon Lindholm

Adrian Funck #kesäduuniOPnpiikkiin

Sofie Lindgren

Liam Fagerström

Ellen Sandbacka ja Castor Westerholm osallistuvat aamupäivällä

Rajoituksista johtuen vanhemmat eivät voi jäädä kentälle seuraamaan futsikoulua. Katsomossa saa olla mutta suosittelemme että vanhemmat lähtevät asioille futiskoulun ajaksi.