MINMEHILÄINEN OCH MINSPORT – STÖD OCH FÖRDELAR FÖR DIG OCH EKENÄS IF
Ekenäs Idrottsförening r.f.Publicerad: 10.04.2024 12:00

MINMEHILÄINEN OCH MINSPORT – STÖD OCH FÖRDELAR FÖR DIG OCH EKENÄS IF

MinSport är en tjänst avsedd för Sports Mehiläinens samarbetsklubbar och klubbmedlemmar, som underlättar dina och EIF:s ärenden gällande hälsorelaterade frågor och olycksfallssituationer. I minsport hittar du det vårdteam som är namngivet för Ekenäs IF, den namngivna klubbkoordinatorn och därifrån kan du boka tid till vårdteamet. Viktiga kontaktuppgifter hittas snabbt i MinSport-appen i sjukdoms- eller skadesituationer. Ladda ner MinMehiläinen-appen till din smarttelefon eller logga in på webbtjänsten, så kan du registrera dig i MinSport. Genom att registrera dig i MinSport-tjänsten och genom att använda Mehiläinens tjänster deltar du i insamlandet av det stöd som Mehiläinen betalar till föreningen. Även familjemedlemmar som är registrerade som supportrar för EIF och använder Mehiläinens tjänster ökar Ekenäs IF:s stödpott. Observera att registreringen inte kostar Dig något men redan det ökar stödet till föreningen.

SÅ HÄR TAR DU appen MINSPORT I BRUK:

1. Öppna MinMehiläinen-appen
  2. Klicka på "JAG" längst ner i appen
  3. Klicka på "MINSPORT"
  4. Sök i listan över idrottsklubbar efter "Ekenäs IF"
  5. Registrera dig med lösenordet "MEHURHEILU"
  6. Lägg till dina familjemedlemmar i Ekenäs IF:s register genom att klicka på kugghjulsikonen

MER INFO: Ekenäs Idrottsförening r.f. - Mehiläinen OmaUrheilu (jopox.fi)

OMAMEHILÄINEN JA OMAURHEILU – TUKEA JA ETUJA SINULLE JA Ekenäs IF:lle

OmaUrheilu on Urheilu Mehiläisen seurakumppaneille ja seuran jäsenille tarkoitettu palvelu, joka helpottaa sinun ja urheiluseurasi asiointia terveyteen liittyvissä kysymyksissä ja tapaturmatilanteissa. Löydät Oma Urheilusta Ekenäs IF:lle nimetyn hoitotiimin, nimetyn seurakoordinaattorin ja pääset sieltä varaamaan hoitotiimille aikaa. Tärkeät yhteystiedot löytyvät nopeasti sieltä sairaus- tai loukkaantumistilanteessa.

Lataa OmaMehiläinen-sovellus älypuhelimeesi tai kirjaudu verkkopalveluun, niin pääset rekisteröitymään OmaUrheiluun. Rekisteröitymällä OmaUrheilu -palveluun ja asioimalla Mehiläisessä kerrytät seuralle maksettavaa tukipottia. Myös EIF kannattajiksi rekisteröityneiden perheenjäsenten asiointi Mehiläisessä kasvattaa Ekenäs IF:n tukipottia.

NÄIN OTAT OMAURHEILUN KÄYTTÖÖN:

1. Avaa OmaMehiläinen –sovellus
  2. Klikkaa sovelluksen alareunasta ”MINÄ”
  3. Klikkaa ”OMAURHEILU”
  4. Etsi urheiluseuralistauksesta ”Ekenäs IF”
  5. Rekisteröidy salasanalla ”MEHURHEILU”
  6. Lisää rataskuvasta myös perheenjäsenesi Ekenäs IF:n rekisteriin

LISÄTIETOJA: Ekenäs Idrottsförening r.f. - Mehiläinen OmaUrheilu (jopox.fi)