ÖPPEN ANSÖKAN

EIF anordnar mångsidiga verksamet under hela året. Vi har verksamhet i allt från FamiljEIFutis (2-4 åringar och deras föräldrar) till seniorer. Kärnan i vår kvalitativa verksamhet är de tränare, ledare och andra funktionärer som är involverade i verksamheten. Vill du vara en del av en större helhet i EIF-familjen? Vi söker ständigt frivilliga personer till föreningens verksamhet. Berätta för oss hur du skulle vilja vara med i verksamheten och skicka en öppen ansökan. Vi kommer att skapa en roll åt dig som passar dig i vår verksamhet. Föreningens professionella tränare samt vår verksamhetsledare utbildar dig i uppgiften.
Mer information kan erhållas från verksamhetsledaren (jukka.karjalainen@ekenasif.fi). Ansökan skickas med e-post till jukka.karjalainen@ekenasif.fi.

AVOIN HAKEMUS
EIF järjestää monipuolista toimintaa ympäri vuoden. Toimintaa löytyy aina PerhEIFutiksesta (2-4 vuotiaat ja heidän vanhemmat) senioreihin asti. Toimintamme laadun ydin ovat toiminnassa mukana olevat valmentajat, ohjaajat ja muut toimihenkilöt. Haluatko sinä olla osa suurempaa kokonaisuutta EIF-perheessä? Etsimme jatkuvasti vapaaehtoisia ihmisiä eri tehtäviin. Kerro meille miten sinä haluaisit olla mukana toiminnassa ja lähetä avoin hakemus. Teemme sinulle juuri sinun näköisesi roolin toiminnassamme. Seuran ammattivalmentajat ja toiminnanjohtaja kouluttavat sinut tehtävään.
Lisätietoja saa toiminnanjohtajalta (jukka.karjalainen@ekenasif.fi). Hakemus lähetetään sähköpostitse osoitteeseen jukka.karjalainen@ekenasif.fi.