IF är regionens största och mest betydelsefulla klubb för barn och unga. Allt detta möjliggörs till stor del av klubbens volontärer. Tack ska Ni ha!

Klubben behöver volontärer till olika evenemang, som att arrangera matcher. Majoriteten av volontärerna arbetar som fotbollslagens stränare, lagledare eller i andra roller med bakgrund i laget.

Välkommen att göra meningsfulla uppgifter i klubben! Nedan hittar du öppna volontärjobb nu (klicka på bilden):
---
EIF on alueen suurin ja merkittävin lasten ja nuorten liikuttaja. Tämän kaiken mahdollistavat suurelta osin seuran vapaaehtoiset toimijat. Kiitos Teille!

Seura tarvitsee vapaaehtoistoimijoita erilaisiin tapahtumiin, kuten otteluiden järjestämiseksi. Valtaosa vapaaehtoistoimijoista toimii jalkapallojoukkueiden valmentajana, joukkueenjohtajana, huoltajana tai muussa joukkueen taustatehtävässä.

Tervetuloa mukaan tekemään merkityksellisiä tehtäviä seurassa! Alempaa löydät nyt tarjolla olevia vapaaehtoistehtäviä (klikkaa kuvaa

FÖR MER INFORMATION kontakta verksamhetsledare Jukka Karjalainen, jukka.karjalainen@ekenasif.fi

LISÄTIETOJA antaa toiminnanjohtaja Jukka Karjalainen, jukka.karjalainen@ekenasif.fi