Välkommen till EIF Familjefotis! Tervetuloa EIF perhefutikseen!
Publicerad: 01.03.2022 21.57

Välkommen till EIF Familjefotis! Tervetuloa EIF perhefutikseen!

Hej och välkommen till EIF Familjefotboll!

Familejfotboll är en hobby som barnet och den vuxne tillsammans deltar i. Idéen är att njuta av aktiviteten på ett mångsidigt och tryggt sätt utan prestationskrav. Det handlar om ett gemensamt lärande och upptäckande i en lugn atmosfär. Barnet får odelad uppmärksamhet av sin egna vuxna! Den vuxna får en möjlighet att ge sin odelade uppmärksamhet till barnet och slappna av i en prestationslös aktivitet.

Perhefutis on lapsen ja vanhemman yhteinen, suosittu harrastus, jossa nautitaan liikunnasta monipuolisesti ja turvallisesti ilman suorituspaineita. Toiminta on yhteistä oppimista ja oivaltamista kiireettömässä ilmapiirissä. Lapselle toiminta tarjoaa aikuisen jakamattoman huomion. Vanhemmalle Perhefutis on mahdollisuus rentoutua arjen kiireen keskellä yhteisen tekemisen parissa.