Aktia FamiljEIFutis - Aktia PerhEIFutis
Aktia FamiljEIFutisPublicerad: 01.09.2024 12.00

Aktia FamiljEIFutis - Aktia PerhEIFutis

Hej och välkommen till Aktia FamiljEIFutis!

Aktia FamiljEIFutis är en hobby som barnet (2-4 år) och den vuxne tillsammans deltar i. Idéen är att njuta av aktiviteten på ett mångsidigt och tryggt sätt utan prestationskrav. Det handlar om ett gemensamt lärande och upptäckande i en lugn atmosfär. Barnet får odelad uppmärksamhet av sin egna vuxna! Den vuxna får en möjlighet att ge sin odelade uppmärksamhet till barnet och slappna av i en prestationslös aktivitet.

Plats: Österby skolas gymnastiksal (Lärarvägen 2, 10620 Högbacka)
Dag och tid: Söndagar kl. 10.00-12:30. Start 6.10.2024 och sista gången 8.12.2024. OBS! Tiden bekräftas senare, 45 min mellan 10.00-12.30.
Ansvarig person: Sohvi Puustinen
Pris: 69 euro
Ingår i priset: Försäkring för barnet, t-skjorta (1 st. per år, 1.10.2024-30.9.2025)
Utrustning: Lämplig klädsel och en boll. Även vattenflaska till både barnet och föräldern/vuxne är bra att ta med.

BRA ATT VETA:
Aktia FamiljEIFutisavgiften återbetalas inte om man uteblir från träningarna
Anmälan är alltid bindande. Efter betalning av avgiften återbetalas inte avgiften om inte evenemanget ställs in helt eller du måste uppvisa läkarintyg.

Vi behåller rätten till eventuella ändringar.

YTTERLIGARE INFORMATION:
Johanna Källberg
Föreningskoordinator
EIF rf.
johanna.kallberg@ekenasif.fi

Hei ja tervetuloa Aktia PerhEIFutikseen!

Aktia PerhEIFutis on lapsen (2-4 vuotias) ja vanhemman yhteinen, suosittu harrastus, jossa nautitaan liikunnasta monipuolisesti ja turvallisesti ilman suorituspaineita. Toiminta on yhteistä oppimista ja oivaltamista kiireettömässä ilmapiirissä. Lapselle toiminta tarjoaa aikuisen jakamattoman huomion. Vanhemmalle Perhefutis on mahdollisuus rentoutua arjen kiireen keskellä yhteisen tekemisen parissa.

Paikka: Österbyn koulun liikuntasali (Opettajatie 2, 10620 Högbacka)
Päivä ja aika: sunnuntaisin klo. 10:00 - 12.30, alkaa 6.10.2024 ja loppuu 8.12.2024. HUOM! aika varmistuu myöhemmin, 45 min klo. 10.00-12.30 välillä
Vastuuhenkilö: Sohvi Puustinen
Hinta: 69 euroa
Hintaan sisältyy: vakuutus lapselle, t-paita (1 kpl /vuosi, 1.10.2024-30.9.2025)
Varustus: Sopivat vaatteet sekä pallo. Vesipullo sekä lapselle että aikuisella on hyvä ottaa mukaan.

HYVÄ TIETÄÄ:
Aktia PerhEIFutiksen maksusta ei makseta palautuksia käyttämättömistä kerroista.
Ilmoittautuminen on aina sitova. Maksettuasi maksun, niin maksua ei palauteta ellei tapahtumaa peruta kokonaan tai sinulla on esittää lääkärintodistus.

Pidätämme oikeudet muutoksiin.

Lisätietoja: