​FamiljEIFutis - PerhEIFutis 1.10. - 3.12.2023
Publicerad: 20.09.2023 11.00

​FamiljEIFutis - PerhEIFutis 1.10. - 3.12.2023

Den populära FamiljEIFutis startar!

I FamiljEIFutis får familjens allra yngsta (2-4 år) tillsammans med en vuxen bekanta sig med fotbollens magiska värld. Barnet får bekanta sig med fotbollen i en lekfull och trygg atmosfär. Den vuxna får värdefull tid tillsammans med barnet, en gemensam aktivitet som samtidigt ger den vuxne lite motion.

OBS! BARA 20 plats!

Plats: Hakarinne skolas gymnastiksal (Flemingsgatan 21, 10600 Ekenäs)
Dag och tid: Söndagar kl. 17:00-17:45. Start 1.110.2023 och sista gången 3.12.2023.
Ansvarig person: Kim Lindroos
Pris: 50 euro (utan boll) / 65 euro (med boll)
Ingår i priset: Försäkring för barnet (och boll om vald)
Utrustning: Lämplig klädsel för inomhusträning, gärna inneskor också och en boll. Även vattenflaska till både barnet och föräldern/vuxne är bra att ta med.

Är du osäker på om barnet gillar FamiljEIFutis? Pröva gratis första gången innan Ni bestämmer. Fyll i anmälan och klicka i "provar en gång utan försäkring".

Vi behåller rätten till eventuella ändringar.

ANMÄL HÄR:

YTTERLIGARE INFORMATION:
Jukka Karjalainen
Verksamhetsledare
EIF rf.
jukka.karjalainen@ekenasif.fi

Suosittu PerhEIFutis alkaa!

PerhEIFutiksessa perheen pienimmät (2-4-vuotiaat) saavat yhdessä aikuisen kanssa tutustua jalkapalloilun ihmeelliseen maailmaan turvallisessa ja leikkisässä ympäristössä. Aikuinen saa myös arvokasta aikaa yhdessä lapsensa kanssa, ja yhteisen toiminnan joka samalla myös hänelle antaa vähän liikuntaa.

HUOM! VAIN 20 paikkaa!

Paikka: Hakarinteen koulun liikuntasali (Fleminginkatu 21, 10600 Tammisaari)
Päivä ja aika: Sunnuntaisin klo. 17:00 - 17.45 , alkaa 1.10.2023 ja loppuu 3.12.2023.
Vastuuhenkilö
: Kim Lindroos
Hinta: 50 euroa (ilman palloa) / 65 euroa pallon kanssa
Hintaan sisältyy: Johdettu toiminta, vakuutus lapselle (pallo jos valittu)
Varustus: Sopivat sisävaatteet ja mieluiten sisäkengät sekä pallo.Vesipullo sekä lapselle että aikuisella on hyvä ottaa mukaan.

Oletko epävarma siitä, pitääkö lapsi PerhEIFutiksesta? Kokeile ensin kerran maksutta!

Pidätämme oikeudet muutoksiin.

ILMOITTAUDU TÄSTÄ