Välkommen till Flickor/Tytöt/Girls 2010-2011
Publicerad: 06.02.2021 00.00

Välkommen till Flickor/Tytöt/Girls 2010-2011

F2010-2011 är ett livligt gäng med fotbollsglada flickor från Ekenäs och omnejd. Vi spelar fotboll med stort hjärta för att utvecklas och för att det är skoj. Vår chefstränare är Daniela Ragnell och vi njuter tillsammans både på plan och utanför. Vill du komma och prova hur det känns? Hör av dig till oss eller kom till våra träningar.

T2010-2011 on innokas tyttölauma joita yhdistää jalkapallo into Tammisaaresta ja lähialueilta. Harrastamme jalkapalloa suurella sydämellä jotta kehittyisimme ja koska se on hauskaa. Vastuuvalmentajamme on Daniela Ragnell ja yhdessä nautimme niin kentällä kun sen ulkopuolella. Haluatko tulla kokeilemaan? Ole yhteydessä meihin tai tule meidän harjoituksiin.

G2010-2011 is a lively group of girls joined to enjoy football from Ekenäs and surrounding areas. We play football with big hearth to develop and because it is fun. Our trainer is Daniela Ragnell and together we enjoy ourselves both on and off the football field. Do you want to try? Contact us or come and visit our trainings.

e-mail: eif.fotboll.f1011@gmail.com