Den populära familjefotbollen startar igen! Suosittu perhefutis käynnistyy taas!
Publicerad: 15.08.2021 19:32

Vad? I familjefotboll får familjens allra yngsta tillsammans med en vuxen bekanta sig med fotbollens magiska värld. Barnet får bekanta sig med fotbollen i en lekfull och trygg atmosfär. Den vuxna får värdefull tid tillsammans med barnet, en gemensam aktivitet som samtidigt ger den vuxne lite motion. Det här låter ju bra eller hur?

Var? I Ekenäs Bollhall, Flemingsgatan 19

När? Lördagar kl. 09:15-10:00, start 4.9.2021. Sista gången 4.12.2021

Ledare är? Frida Lassander och Jenna Laukkanen

Pris? 85 euro för höstterminen (14 gånger)

Vad ingår i priset? Ledd verksamhet av utbildade personer, försäkring för barnet, en produkt till barnet (boll/drickaflaska/annan produkt)

Behövs utrustning? Lämplig klädsel för inomhusträning, inga nabb-skor utan vanliga inomhusskor för både barnet och den vuxna. En boll med (barnet får en boll på första träningen), vattenflaska.

Påverkar restriktionerna träningen? Vi följer myndigheternas och Bollförbundets direktiv. Eventuellt kan munskydd krävas av den vuxna. Ifall vi är tvungna att flytta på träningar pga. koronarestriktioner försöker vi i måna av möjlighet hitta ersättande träningstider.

Är du osäker på om barnet gillar familjefotis? Pröva gratis på familjefotboll en gång innan Ni bestämmer.

Höst-erbjudande! Locka med en ny familj till familjefotbollen och du får höstens träningar för 60 euro!

Vi förbehåller oss rätten att göra ändringar.

Mitä? Perhefutiksessa perheen nuorin yhdessä aikuisen kanssa tutustuu jalkapallon maagiseen maailmaan. Lapsi tutustuu jalkapalloon leikkisässä ja turvallisessa ilmapiirissä. Aikuinen saa arvokasta aikaa lapsen kanssa, yhteisen harrastuksen, joka antaa aikuiselle myös jonkin verran liikuntaa. Tämä kuulostaa hyvältä, eikö?

Missä? Tammisaaren palloiluhalli, Fleminingkatu 19

Milloin? Lauantaisin klo 09:15 -10:00, aloitus 4.9 ja jatkamme 4.12 saakka

Valmentajat? Frida Lassander ja Jenna Laukkanen

Hinta? 85 euroa koko syyskausi (14 kertaa)

Hinta sisältää? Valmennuksen, vakuutuksen lapselle ja EIF-tuotteen (pallo/juomapullo/muu tuote)

Varustus: Varusteiksi lapselle ja aikuiselle sisäliikuntaan sopivat vaatteet, lenkkarit, oma pallo (lapsi saa ensimmäisissä treeneissä) ja juomapullo.

Vaikuttavatko rajoitukset toimintaan? Noudatamme viranomaisten ja Palloliiton koronaohjeistuksia. Nenä-suu suojan käyttö saattaa aikuiselle tulla suositukseksi. Mikäli joudumme koronan vuoksi perumaan kauden aikana harjoitusvuoroja, pyrimme mahdollisuuksien mukaan järjestämään korvaavat vuorot.

Oletko epävarma, tykkääkö lapsi perhefutiksesta? Kokeile perhefutista maksutta yhden kerran.

Syksyn tarjous! Houkuttele uusi perhe perhefutikseen ja saat syksyn harjoitukset 60 eurolla!

Pidätämme oikeudet muutoksiin.