Säsongsavslutning i ruskigt höstväder
Publicerad: 28.10.2021 22:35

Säsongsavslutning i ruskigt höstväder

Idag firade EIF fotbollssektion avslutning för säsongen 2021. Året 2021 präglades för andra året i rad av covid-19 restriktioner. Efter en lång och tung försäsong fylld med osäkerhet kom säsongen i alla fall i gång och kunde genomföras utan större problem direkt orsakade av pandemin.

Oktober visade sig inte från sin bästa sida idag då det kom till vädret, då avslutningen genomfördes i mer eller mindre regniga förhållanden. Centrumplanen fylldes ändå av en massa glada och ivriga fotbollsjuniorer. Det var inte bara juniorerna som deltog i aktiviteterna i regnvädret, utan det gjorde även en stor skara av våra frivilliga funktionärer. Här passar vi på att tacka Er alla som gör det frivilliga arbetet för dessa barn. Utan Er insats skulle inte detta vara möjligt. Tack!

Efter varm korv och saft avslutades kvällen med prisutdelning för juniorerna. Alla spelare tilldelades även i år ett intressepris och i de äldre åldersklasserna delades även olika specialpris ut.

En annorlunda och hektisk säsong är nu bakom oss och det blir dags att efter en kort vila blicka fram mot nästa säsong. Vi hoppas att vi så småningom kan lämna pandemin bakom oss men till dess hoppas vi att alla hålls friska och krya.