EIF fotboll söker en Verksamhetsledare!
Publicerad: 22.11.2021 23:04

EIF fotboll söker en Verksamhetsledare!

Är du en energisk, logiskt tänkande och väl organiserad person? Är du social, kommer överens med olika personer och en solid förståelse för business? Har du ett intresse för fotboll och ungdomar? Vill du vara med och utveckla Ekenäs Idrottsförening r.f. fotbollssektionen till regionens starkaste aktör?

Då kan du vara den person vi söker! Fatta tag i pennan och skriv din ansökan inklusive löneanspråk, så kan vi prata mera.

Huvuduppgifter och ansvarsområden

• Ansvarar för ekonomin och budgeteringen.
  • Ansvarar för det operativa utvecklandet av verksamheten
  • Leder arbetet och utvecklandet av träningslinjen
  • Fungerar som förman för sektionens anställda personal
  • Representerar sektionen i olika sammanhang
  • Ansvarar för koordineringen av reserveringarna för planer och utrymmen
  • Koordinerar arrangemang och evenemang
  • Koordinerar samarbetet och kontakt med media

Kompetens och förutsättningar

• Erfarenhet av lednings- och utvecklingsarbete
  • Förmåga att koordinera, arrangera och bygga sammanhållning
  • Erfarenhet av idrott och fotboll ses som styrka
  • Allmän förståelse i ekonomiska ärenden
  • Muntlig och skriftlig förmåga att uttrycka sig väl på svenska, finska och engelska
  • Bra IT kunskaper (MS Microsoft, Google, SoMe etc.)
  • Erfarenhet av Jopox eller motsvarande system ses som styrka

Vi erbjuder

En utmanande befattning i en livskraftig fotbollsverksamhet i hjärtat av Ekenäs. Möjlighet att utvecklas som person och utveckla verksamheten långsiktigt med styrelsens stöd. Förmans position och samarbete med internationella och lokala tränare och lagledningar

Info och ansökande

För mera info kontakta Simon Eklund, Ordförande för fotbollssektionen, tel.nr. 040-743 2579 eller epost simon.eklund@ekenasif.fi.

Vänligen skicka din CV och ansökan med löneanspråk senast 19.12.2021 till simon.eklund@ekenasif.fi. Vi önskar anställa verksamhetsledaren från och med 1.1.2022 eller enligt skild överenskommelse.