ANSVARIG PERSON FÖR FUNKTIONÄRER

EIF:s herrlag kommer att spela i Veikkausliiga säsongen 2024. Ett 20-tal föräldrar till juniorspelare arbetar vid hemmamatcher, som säkerställer kvaliten på matchevenemanget och publikens nöje. Vi söker en ansvarig person för funktionärsgruppen vid hemmamatcherna. Du ansvarar för att se till att varje frivillig som kommer vet sin roll och du vägleder och hjälper dem vid behov. Du är en glad, positiv och social person som är lätt att vända sig till. Ersättning betalas för varje match. Klubben utbildar dig för uppgiften. För mer information kontakta verksamhetsledare (jukka.karjalainen@ekenasif.fi). Ansökan skickas med e-post till jukka.karjalainen@ekenasif.fi.

TOIMIHENKILÖ VASTAAVA
EIF miesten edustusjoukkue pelaa kaudella 2024 Veikkausliigaa. Kotiotteluissa toimii noin 20 junioripelaajan vanhempaa, jotka varmistavat ottelutapahtuman laadun ja yleisön viihtyvyyden. Etsimme ottelutapahtumiin toimihenkilö vastaavaa. Olet vastuussa siitä, että jokainen paikalle saapuva vapaaehtoinen tietää tehtävänsä sekä ohjaat ja autat heitä tarvittaessa. Olet iloinen, positiivinen ja sosiaalinen henkilö jonka puoleen on helppo kääntyä. Jokaisesta tapahtumasta maksetaan korvaus. Seura kouluttaa sinut tehtäviin. Lisätietoja saa toiminnanjohtajalta (jukka.karjalainen@ekenasif.fi). Hakemus lähetetään sähköpostitse osoitteeseen jukka.karjalainen@ekenasif.fi.