TRÄNARE / LEDARE

EIF anordnar mångsidiga verksamhet under hela året. Vi har verksamhet i allt från FamiljEIFutis (2-4 åringar och deras föräldrar) till seniorer. Kärnan i vår kvalitativa verksamhet är de tränare, ledare och andra funktionärer som är involverade i verksamheten. Vill du vara en del av en större helhet i EIF-familjen? Vi söker ständigt tränare och ledare till klubbens olika evenemang och även till lagens verksamhet. Klubbens professionella tränare utbildar dig för uppgiften.

Följande evenemang: EIFutisskola (juni 2024 och augusti 2024), KnattEIFutis (juni-september 2024) och FamiljEIFutis (året om). Mer information kan erhållas från verksamhetsledaren (jukka.karjalainen@ekenasif.fi). Ansökan skickas med e-post till jukka.karjalainen@ekenasif.fi.

VALMENTAJA / OHJAAJA
EIF järjestää monipuolista toimintaa ympäri vuoden. Toimintaa löytyy aina PerhEIFutiksesta (2-4 vuotiaat ja heidän vanhemmat) senioreihin asti.
Toimintamme laadun ydin ovat toiminnassa mukana olevat valmentajat ja ohjaajat. Haluatko sinä olla osa suurempaa kokonaisuutta EIF-perheessä? Etsimme jatkuvasti valmentajia ja ohjaajia seuran tapahtumiin sekä myös joukkueiden toimintaan. Seuran ammattivalmentajat kouluttavat sinut tehtävään.

Seuraavat tapahtumat: EIFutiskoulu (kesäkuu 2024 ja elokuu 2024), KnattEIFutis (kesäkuu-syyskuu 2024) ja PerhEIFutis (ympäri vuoden). Lisätietoja saa toiminnanjohtajalta (jukka.karjalainen@ekenasif.fi). Hakemus lähetetään sähköpostitse osoitteeseen jukka.karjalainen@ekenasif.fi.