Familjefotboll - Perhefutis
Publicerad: 12.10.2022 10:00

Familjefotboll - Perhefutis

Omgång två av den populära familjefotbollen startar för hösten!

Vad? I familjefotboll får familjens allra yngsta (2-4 år) tillsammans med en vuxen bekanta sig med fotbollens magiska värld. Barnet får bekanta sig med fotbollen i en lekfull och trygg atmosfär. Den vuxna får värdefull tid tillsammans med barnet, en gemensam aktivitet som samtidigt ger den vuxne lite motion. Det här låter ju bra eller hur?

Var? Ekenäs bollhall

När? Lördagar kl. 09:15-10:00. Start 22.10.2022 och sista gången 10.12.2022.

Ledare är? Frida Lassander

Pris? 75 euro (8 gånger)

Vad ingår i priset? Ledd verksamhet av utbildade personer, försäkring för barnet och barnet får en produkt vid första träningen (boll/drickaflaska/annan produkt)

Behövs utrustning? Lämplig klädsel för inomhusträning, gärna inneskor också. En boll med, om barnet deltagit tidigare terminer, annars får barnet en boll på första träningen. Även vattenflaska till både barnet och föräldern/vuxne är bra att ta med.

Är du osäker på om barnet gillar familjefutis? Pröva gratis första gången innan Ni bestämmer.

Frågor? Hör av dig till frida.lassander@gmail.com eller sms. 040 9646148

Perhefutis

Mikä kyseessä? Perhefutiksessa perheen pienimmät (2-4-vuotiaat) saavat yhdessä aikuisen kanssa tutustua jalkapalloilun ihmeelliseen maailmaan turvallisessa ja leikkisässä ympäristössä. Aikuinen saa myös arvokasta aikaa yhdessä lapsensa kanssa, ja yhteisen toiminnan joka samalla myös hänelle antaa vähän liikuntaa. Eikö kuulosta hyvältä?

Missä? Tammisaaren uimahalli

Koska? Lauantaisin klo. 09:15 - 10:00 , alkaa 22.10 ja loppuu 10.12. 2022

Johtajana toimii: Frida Lassander

Hinta? 75 Euroa (8 kertaa)

Mitä hintaan sisältyy? Johdettu toiminta koulutettujen henkilöitten taholta, vakuutus lapselle ja jokin pieni tuote lapselle (pallo/juomapullo/jokin muu)

Minkälainen varustus? Sopivat sisävaatteet ja mieluiten sisäkengät. Mikäli lapsi on jo osallistunut aikaisempiin tapahtumiin, pallo mukaan, ja jos kyseessä ensi kerta, annamme pallon ensimmäisellä kerralla. Vesipullo sekä lapselle että aikuisella on hyvä ottaa mukaan.

Oletko epävarma siitä, pitääkö lapsi Perhefutiksesta? Kokeile ensin kerran maksutta!

Kysymyksiin vastaa kernaasti frida.lassander@gmail.com tai puh. 040 9646148

Pidätämme oikeudet muutoksiin.