Sportlovsträning - Hiihtolomaharkat
Publicerad: 07.02.2023 19:14

Sportlovsträning - Hiihtolomaharkat

Inget program för sportlovet? Ingen fara - vi har det perfekta programmet för Dig som är EIF-medlem.

Vad? Fotbollsträning

När? Under sportlovet, tisdag-onsdag-torsdag (21-23.2)

Var? EIF-hallen i Västerby eller på Centrumplanen, beroende på vädret

Vilken tid? Väj fritt hur mycket du vill träna, finns möjlighet at träna ett pass eller upp till två pass i tre dagar (kl.10-12 och 13-15) under 21-23.2

För vem? För EIF-medlemmar, både utespelare och målvakter (flickor och pojkar) som är födda 2013 eller tidigare

Med vem? Med våra proffstränare Hugo Henriques, José Rodgigues, Catarina Lopes och Gerson Lima (MV-tränare)

Vad kostar det? INGET!

Övrigt att beakta? Träningarna går på engelska

Ei ohjelmaa hiihtolomalla? Ei hätää, meillä on juuri sopiva ohjlema sinulle EIF-jäsen!

Mitä? Jalkapallotreeniä

Milloin? Hiihtolomalla tiistai - torstai (21-23.2)

Missä? Västerbyn EIF-hallissa tai Keskuskentällä (säästä riippuen)

Aika? Voit valita yhdet treenit tai jopa kahdet treenit ti-to völisenä aikana (klo. 10-12 ja 13-15)