Tidigare eller blivande EIF-medlem! Entinen tai tuleva EIF-jäsen!
Publicerad: 08.04.2023 11:23

Tidigare eller blivande EIF-medlem! Entinen tai tuleva EIF-jäsen!

Då föreningens struktur ändrade år 2022 så behöver vi nu bygga upp vårt medlemsregister på nytt. Du som varit medlem i EIF länge - vi behöver din anmälan till vårt medlemsregister igen. Anmäl dig här! Är du förälder, far- eller morförälder eller annars skulle vilja stöda vår förening? Bli då medlem - anmäl dig här!

Medlemskapet ger Dig följande rättigheter i föreningen: rätt att delta i föreningens verksamhet, erhålla förmåner och service, bekanta sig med föreningens dokument, komma med initiativ och utöva din rösträtt. Medlemskapet är giltigt ett kalenderår i gången. Medlemsavgiften om 20 euro faktureras i fortsättningen i januari men nu i samband med anmälningen.

Du får ett elektroniskt medlemskort och med det följer fina medlemsförmåner! Läs mer om dem här!

Som medlem i föreningen kan Du därtill bli en STÖDJANDE MEDLEM och stöda föreningen, herrarnas representationslag eller EIF fotbollsjuniorers stödfond med valfri summa. Stödet är ett engångsstöd.

Koska seuran rakenne muuttui vuonna 2022, meidän on nyt uudistettava jäsenrekisteriämme. Sinä, joka olet ollut EIF:n jäsen pitkään - tarvitsemme ilmoittatumisesi uudelleen jäsenrekisteriimme. Ilmoittaudu tästä! Oletko vanhempi, isovanhempi tai haluaisit muuten tukea seuramme? Liity sitten jäseneksi - ilmoittaudu tästä!

Jäsenyys antaa sinulle seuraavat mahdollisuudet: oikeus osallistua seuran toimintaan, saada etuja ja palvelua, tutustua seuran asiakirjoihin, tehdä aloitteita ja käyttää äänioikeuttasi. Jäsenyys on voimassa kalenterivuoden kerrallaan. 20 euron jäsenmaksu laskutetaan tammikuussa (nyt ilmoittautumisen yhteydessä).

Saat sähköisen jäsenkortin ja sen mukana mahtavat jäsenedut! Lue niistä lisää täältä!

Seuran jäsenenä voit myös tulla TUKIJÄSENEKSI ja tukea yhdistystä, miesten edustusjoukkuetta tai EIF:n juniorijalkapallon tukirahastoa millä tahansa summalla. Tuki on kertaluonteinen.