Knattefotbollen fortsätter utomhus – Nappulafutis jatkuu ulkona
Publicerad: 22.05.2021 10:44

Knattefotbollen fortsätter utomhus – Nappulafutis jatkuu ulkona

Träningarna för knattefotbollen fortsätter för 2015–2017 födda. Träningarna hålls utomhus och vi välkomnar alla gamla och nya spelare med.

Träningarna hålls lördagar kl. 9:30–10:30 på Ekenäs Centrumplan. Priset är 25 euro/spelare/månad. Om du tvekar så kom med och prova, du binder dig inte innan det. Nya spelare kan anmäla sig här.

Fotboll passar alla barn och här lär vi oss många nyttiga saker för framtiden.

Nappulafutiksen treenit jatkuvat vuonna 2015–2017 syntyneille. Harjoitukset pidetään ulkona ja toivotamme kaikki vanhat ja uudet pelaajat tervetulleiksi. Harjoitukset pidetään lauantaisin klo. 9:30 – 10:30 Tammisaaren keskuskentällä. Hinta on 25 euroa/pelaaja/kuukausi. Tule rohkeasti mukaan kokeilemaan, ensimmäisellä kerralla et vielä sitoudu mihinkään. Jos olet uusi pelaaja voit ilmoittautua tästä

Jalkapallo sopii kaikille lapsille ja toiminnassa oppii paljon hyödyllisiä asioita tulevaisuutta varten.