Aktia FamiljEIFutis och Aktia EIFörskola - Anmäl dig med nu! Ilmoittaudu nyt!
Ekenäs Idrottsförening r.f.Publicerad: 02.09.2024 09:00

Aktia FamiljEIFutis och Aktia EIFörskola - Anmäl dig med nu! Ilmoittaudu nyt!

Aktia EIFörskola - Aktia EIFesikoulu 6.10-8.12.2024

På Aktia EIFörskola bekantar vi oss med fotbollens värld genom olika övningar. Vi lär oss också att vara på träningar samt att fungera i grupp och vi bekantar oss med föreningen.

Aktia EIFesikoulussa tutustutaan jalkapallon maailmaan erilaisten harjoituksien avulla, opetellaan harjoituksissa olemista, harjoitellaan ryhmässä toimimista ja tutustutaan seuran toimintaan.

MER INFO / LISÄTIETOJA

Aktia FamiljEIFutis - Aktia PerhEIFutis

Aktia FamiljEIFutis är en hobby som barnet (2-4 år) och den vuxne tillsammans deltar i. Idéen är att njuta av aktiviteten på ett mångsidigt och tryggt sätt utan prestationskrav.

Aktia PerhEIFutis on lapsen (2-4 vuotias) ja vanhemman yhteinen, suosittu harrastus, jossa nautitaan liikunnasta monipuolisesti ja turvallisesti ilman suorituspaineita.

MER INFO / LISÄTIETOJA