NYHET - Klubbverksamhet
Publicerad: 18.08.2022 15:26

NYHET - Klubbverksamhet

NYHET!

Vi startar en ny verksamhet för barn i ÅK 3-4! En eftermiddagsklubb för dem som vill ha en meningsfull hobby efter skolan.

Efter en hel dag i skolbänken, bjuder vi på ett näringsrikt mellanmål, kreativa aktiviteter och mycket annat skoj. Barnen som deltar har även möjlighet till en del läxhjälp under dagen.

Klubben startar då minst 10st deltagare är anmälda. Ett meddelande går ut till de anmälda innan klubben drar igång.

Klubbens aktiviteter är varierande, så även miljön vi rör oss i. Fotbollen står som fokus, men övriga lekar och spel utövas också.

• Klubben är öppen en eftermiddag i veckan, torsdagar.
    • Vi öppnar kl. 13.00 och stänger kl. 17.00.
    • Klubben hålls i EIF Klubblokalen och i närområdet.
    • Start vid fylld grupp - höstterminens slut

Som ledare för klubben fungerar Frida Lassander, utbildad idrottsledare.

Det krävs minst 10st deltagare, för att klubben skall starta.

Obs! Klubben har begränsat antal med platser. Tveka inte att anmäla innan platserna är fyllda.

Klubbverksamheten kostar endast 7,5€ gång! Den faktureras som en månadsavgift på 30€.

I priset ingår: ett näringsrikt mellanmål/klubbdag, försäkring och ledda aktiviteter av en utbildad ledare.

Frågor?
frida.lassander@gmail.com

Nedan hittas anmälan! Fyll i ordentligt och kolla att kontaktuppgifterna blir rätt.

UUTUUS!

Aloitamme uuden iltapäiväkerhon 3-4 luokkalaisille! Iltapäiväkerho on tarkoitettu niille, jotka haluavat mielekkään harrastuksen koulun jälkeen.

Koulupäivän jälkeen tarjoamme ravitsevan välipalan ja luovia ja hauskoja aktiviteetteja. On myös mahdollista saada apua kotiläksyjen kanssa päivän aikana.

• Kerho on avoinna iltapäivän viikossa, torstaisin.
    • Avaamme klo 13.00 ja suljemme klo 17.00.
    • Kerho pidetään EIF:n kerhotiloissa ja lähellä olevilla tiloissa.
    • Aloitamme kun ryhmä on täynnä ja jatkamme syyslukukauden loppuun.

Kerhon ohjaaja on Frida Lassander - koulutettu urheiluohjaaja

Jotta pääsemme aloittamaan tarvitsemme vähintään 10 osallistujaa.

Huom! on rajallinen määrä paikkoja tarjolla, rekisteröi lapsesi jo tänään ennen kuin paikat ovat täytetty.

Kerho maksaa vain 7.5€/kerta! Se laskutetaan kuukausimaksuna 3€.

Hintaan sisältyy: ravitseva välipala/kerhopäivä, vakuutus ja koulutetun ohjaajan ohjaamat aktiviteetit.

Kysymyksiä?
frida.lassander@gmail.com

Alta löydät linkki rekisteröitymisen! Täytä ja tarkista että yhteystiedot ovat oikein.